details
Title |
Alois Niggli: Didaktische Inszenierung binnendifferenzierter Lernumgebungen. Theorie – Empirie – Konzepte – Praxis. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2013. [Rezension] |
---|---|
Author | Kurth-Buchholz, Elke |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 1 |
Document | full text (137 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Lernumgebung; Lernvoraussetzungen; Offener Unterricht; Lehr-Lern-Forschung; Studie; Rezension |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2015 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Alois Niggli: Didaktische Inszenierung binnendifferenzierter Lernumgebungen. Theorie – Empirie – Konzepte – Praxis. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2013, 295 S. ISBN 978-3-7815-1942-8 |
publisher's URL | http://www.klinkhardt.de/ewr/978378151942.html |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2015 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 12.07.2018 |
Citation | Kurth-Buchholz, Elke: Alois Niggli: Didaktische Inszenierung binnendifferenzierter Lernumgebungen. Theorie – Empirie – Konzepte – Praxis. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2013. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 1 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-154986 - DOI: 10.25656/01:15498 |