details
Title |
Thompson, Christiane: Bildung und die Grenzen der Erfahrung. Randgänge der Bildungsphilosophie. Paderborn: Schöningh 2009. [Rezension] |
---|---|
Author | Reiner, Markus |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 1 |
Document | full text (148 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Bildungsbegriff; Bildung; Bildungstheorie; Erziehungsphilosophie; Ästhetische Theorie; Ontologie; Studie; Rezension |
sub-discipline | General Educational Science Philosophy of Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2015 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Christiane Thompson: Bildung und die Grenzen der Erfahrung. Randgänge der Bildungsphilosophie. Paderborn: Schöningh 2009, 243 S. ISBN 978-3-506-76721-9 |
publisher's URL | http://www.klinkhardt.de/ewr/978350676721.html |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2015 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 13.07.2018 |
Citation | Reiner, Markus: Thompson, Christiane: Bildung und die Grenzen der Erfahrung. Randgänge der Bildungsphilosophie. Paderborn: Schöningh 2009. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 1 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-155264 - DOI: 10.25656/01:15526 |