details
Title |
Bohl, Thorsten / Harant, Martin / Wacker, Albrecht: Schulpädagogik und Schultheorie. Bad Heilbrunn/Stuttgart: Klinkhardt/UTB 2015. [Rezension] |
---|---|
Author | Bach, Andreas |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 3 |
Document | full text (115 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Schulpädagogik; Schultheorie; Bildungsreform; Bildungsexpansion; Bildungsforschung; Rezension |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2015 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Thorsten Bohl / Martin Harant / Albrecht Wacker: Schulpädagogik und Schultheorie. Bad Heilbrunn/Stuttgart: Klinkhardt/UTB 2015, 229 S. ISBN 978-3-8252-4180-3 |
publisher's URL | http://www.klinkhardt.de/ewr/978382524180.html |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2015 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 12.07.2018 |
Citation | Bach, Andreas: Bohl, Thorsten / Harant, Martin / Wacker, Albrecht: Schulpädagogik und Schultheorie. Bad Heilbrunn/Stuttgart: Klinkhardt/UTB 2015. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-155927 - DOI: 10.25656/01:15592 |