search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Fröbels Pädagogik. Verstehen, interpretieren, weiterführen
Author
SourceMitteilungsblatt des Förderkreises Bibliothek für Bildungsgeschichtliche Forschung e.V. 13 (2002) 2, S. 6-9 ZDB
Document  (487 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1860-3084; 18603084
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication25.10.2018
CitationGehlen, Gabriele: Fröbels Pädagogik. Verstehen, interpretieren, weiterführen - In: Mitteilungsblatt des Förderkreises Bibliothek für Bildungsgeschichtliche Forschung e.V. 13 (2002) 2, S. 6-9 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-158955 - DOI: 10.25656/01:15895
export files

share content at social platforms