details
Title |
Erziehungswissenschaftliche und schulpolitische Perspektiven interkulturellen Lernens |
---|---|
Author | Neumann, Ursula |
Source | Lohmann, Ingrid [Hrsg.]; Weiße, Wolfram [Hrsg.]: Dialog zwischen den Kulturen. Erziehungshistorische und religionspädagogische Gesichtspunkte interkultureller Bildung. Münster ; New York : Waxmann 1994, S. 365-367 |
Document | full text (368 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Interkulturelle Bildung; Interkulturelles Lernen; Interkulturelle Erziehung; Interkulturalität; Schule; Deutschland |
sub-discipline | Intercultural and International Comparative Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 3-89325-224-X; 389325224X |
Language | German |
Year of creation | 1994 |
review status | Publishing House Lectorship |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 23.10.2008 |
Citation | Neumann, Ursula: Erziehungswissenschaftliche und schulpolitische Perspektiven interkulturellen Lernens - In: Lohmann, Ingrid [Hrsg.]; Weiße, Wolfram [Hrsg.]: Dialog zwischen den Kulturen. Erziehungshistorische und religionspädagogische Gesichtspunkte interkultureller Bildung. Münster ; New York : Waxmann 1994, S. 365-367 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-16050 - DOI: 10.25656/01:1605 |