details
Article (journal) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-161674
DOI: 10.25656/01:16167; 10.3224/ezw.v29i2.04
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-161674
DOI: 10.25656/01:16167; 10.3224/ezw.v29i2.04
Title |
Wie offen können und dürfen Forschungsdaten sein? |
---|---|
Authors | Gerecht, Marius ; Kminek, Helge |
Source | Erziehungswissenschaft 29 (2018) 57, S. 29-36 |
Document | full text (291 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Forschungsdaten; Empirische Forschung; Bildungsforschung; Open Access; Forschungsergebnis; Infrastruktur; Kooperation; Zugang; Deutschland |
sub-discipline | Empirical Educational Research Other Thematic Areas |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0938-5363; 09385363 |
Language | German |
Year of creation | 2018 |
review status | Publishing House Lectorship |
Abstract (German): | Die Autoren erläutern den Status Quo der Forschungsdateninfrastruktur in der Empirischen Bildungsforschung in Deutschland. (DIPF/Ban) |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaft Jahr: 2018 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 21.12.2018 |
Citation | Gerecht, Marius; Kminek, Helge: Wie offen können und dürfen Forschungsdaten sein? - In: Erziehungswissenschaft 29 (2018) 57, S. 29-36 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-161674 - DOI: 10.25656/01:16167; 10.3224/ezw.v29i2.04 |