search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
(Un)aufgelöste Ambivalenzen. Zur Funktion und Analyse von Tabus in der Hochschule
Authors
SourceDie Hochschule : Journal für Wissenschaft und Bildung 24 (2015) 2, S. 9-16 ZDB
Document  (410 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Contributors (corporate)Institut für Hochschulforschung (HoF) an der Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg
Document typeArticle (journal)
ISBN978-3-937573-51-9; 9783937573519
ISSN1618-9671; 16189671
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
Abstract (German):Der Beitrag führt in das Thema der Tagung ein und stellt die Beiträge kurz vor. (HoF/Text übernommen)
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Purchase order
Date of publication22.01.2019
CitationMetz-Göckel, Sigrid; Bülow-Schramm, Margret; Kamphans, Marion: (Un)aufgelöste Ambivalenzen. Zur Funktion und Analyse von Tabus in der Hochschule - In: Die Hochschule : Journal für Wissenschaft und Bildung 24 (2015) 2, S. 9-16 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-162306 - DOI: 10.25656/01:16230
export files

share content at social platforms