details
Title |
Erstunterricht mit Großbuchstaben. Großantiqua als kindgemäße Schrift [3. Teil] |
---|---|
Author | Valtin, Renate |
Source | Grundschule 22 (1990) 7/8, S. 80-81 |
related to: | Erstunterricht mit Großbuchstaben. Anknüpfen an eine reformpädagogische Tradition [1. Teil] |
Erstunterricht mit Großbuchstaben. Lesenlernen mit der "Steinschrift" [2. Teil] | |
Document | full text (1.623 KB) (formally revised edition) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Ausgangsschrift; Erstunterricht; Reformpädagogik; Schriftspracherwerb; Lesenlernen; Schuljahr 01; Grundschule; Primarbereich; Lernen; Anfangsunterricht; Schreiben; Schriftsprache; Schwierigkeit; Schriftart |
sub-discipline | Teaching Didactics/Teaching Languages and Literature Early Childhood Education and Care |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0533-3431; 05333431 |
Language | German |
Year of creation | 1990 |
review status | Publishing House Lectorship |
Abstract (German): | liegen vor |
other articles of this journal | Grundschule Jahr: 1990 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 23.04.2019 |
Citation | Valtin, Renate: Erstunterricht mit Großbuchstaben. Großantiqua als kindgemäße Schrift [3. Teil] - In: Grundschule 22 (1990) 7/8, S. 80-81 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-169140 - DOI: 10.25656/01:16914 |