search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Leseengagement, ein Konstrukt mit praktischer Bedeutung für die Lesedidaktik?
Author
SourceDidaktik Deutsch : Halbjahresschrift für die Didaktik der deutschen Sprache und Literatur 18 (2013) 35, S. 102-115 ZDB
Document  (323 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1431-4355; 14314355
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication23.09.2019
CitationJörgens, Moritz: Leseengagement, ein Konstrukt mit praktischer Bedeutung für die Lesedidaktik? - In: Didaktik Deutsch : Halbjahresschrift für die Didaktik der deutschen Sprache und Literatur 18 (2013) 35, S. 102-115 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-171646 - DOI: 10.25656/01:17164
export files

share content at social platforms