details
Title |
Mejeh, Mathias: Absicht und Wirklichkeit integrativer Bildung. Ein netzwerkanalytischer Beitrag zum Neo-Institutionalismus. Wiesbaden: Springer VS 2016 [Rezension] |
---|---|
Author | Gröschner, Caroline |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 15 (2016) 5 |
Document | full text (166 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Integrative Pädagogik; Organisationssoziologie; Erfolg; Schule; Gesetzgebung; Integration; Netzwerk; Praxis; Theorie |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2016 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Mathias Mejeh: Absicht und Wirklichkeit integrativer Bildung. Ein netzwerkanalytischer Beitrag zum Neo-Institutionalismus. Wiesbaden: Springer VS 2016 (253 S.; ISBN 978-3-658-10755-0; 39,99 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2016 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 27.09.2019 |
Citation | Gröschner, Caroline: Mejeh, Mathias: Absicht und Wirklichkeit integrativer Bildung. Ein netzwerkanalytischer Beitrag zum Neo-Institutionalismus. Wiesbaden: Springer VS 2016 [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 15 (2016) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-178985 - DOI: 10.25656/01:17898 |