details
Title |
Veränderte Kindheit und Jugend - Perspektiven des Lehrens und Lernens im Musikunterricht |
---|---|
Author | Jank, Werner |
Source | Börs, Peter [Hrsg.]; Schütz, Volker [Hrsg.]: Musikunterricht heute. Beiträge zur Theorie und Praxis. Oldershausen : Lugert 1999, S. 113-130. - (Musikunterricht heute; 3) |
Document | full text (1.769 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Musikpädagogik; Musikunterricht; Didaktik; Familienstruktur; Familiensituation; Kinder- und Jugendforschung; Kindheit; Belastung; Schüler; Lehrer; Jugendlicher |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Social Work and Social Pedagogy |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 3-89760-118-4; 3897601184 |
Language | German |
Year of creation | 1999 |
review status | Review Status Unknown |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 20.12.2019 |
Citation | Jank, Werner: Veränderte Kindheit und Jugend - Perspektiven des Lehrens und Lernens im Musikunterricht - In: Börs, Peter [Hrsg.]; Schütz, Volker [Hrsg.]: Musikunterricht heute. Beiträge zur Theorie und Praxis. Oldershausen : Lugert 1999, S. 113-130. - (Musikunterricht heute; 3) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-181885 - DOI: 10.25656/01:18188 |