details
Title |
Verstehen von Musik oder Teilhabe an musikalischen Praxen? Aspekte eines Paradigmenwechsels |
---|---|
Author | Jank, Werner |
Source | Eichhorn, Andreas [Hrsg.]; Schneider, Reinhard [Hrsg.]: Musik - Pädagogik - Dialoge. Festschrift für Thomas Ott. München : Allitera Verlag 2011, S. 104-121. - (Musik, Kontexte, Perspektiven; 1) |
Document | full text (816 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Musikpädagogik; Didaktik; Fachdidaktik; Bildungstheorie; Mead, George Herbert; Dewey, John |
sub-discipline | Teaching Didactics/Teaching Music and Arts Philosophy of Education |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-86906-189-4; 9783869061894 |
Language | German |
Year of creation | 2011 |
review status | Publishing House Lectorship |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 08.01.2020 |
Citation | Jank, Werner: Verstehen von Musik oder Teilhabe an musikalischen Praxen? Aspekte eines Paradigmenwechsels - In: Eichhorn, Andreas [Hrsg.]; Schneider, Reinhard [Hrsg.]: Musik - Pädagogik - Dialoge. Festschrift für Thomas Ott. München : Allitera Verlag 2011, S. 104-121. - (Musik, Kontexte, Perspektiven; 1) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-182167 - DOI: 10.25656/01:18216 |