details
Title |
Christoph Leser / Torsten Pflugmacher / Marion Pollmanns / Jens Rosch / Johannes Twardella (Hrsg.): Zueignung. Pädagogik und Widerspruch. Opladen: Barbara Budrich 2014, 427 S. [Rezension] |
---|---|
Author | Froebus, Katarina |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 4 |
Document | full text (144 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Bildung; Pädagogik; Erfahrung; Gesellschaft; Lerntheorie; Unterricht; Ästhetik; Beruf; Aufsatzsammlung; Voraussetzung; Widerspruch |
sub-discipline | General Educational Science Philosophy of Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2015 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Christoph Leser / Torsten Pflugmacher / Marion Pollmanns / Jens Rosch / Johannes Twardella (Hrsg.): Zueignung. Pädagogik und Widerspruch. Opladen: Barbara Budrich 2014 (427 S.; ISBN 978-3-8474-0150-6; 49,90 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2015 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 30.01.2020 |
Citation | Froebus, Katarina: Christoph Leser / Torsten Pflugmacher / Marion Pollmanns / Jens Rosch / Johannes Twardella (Hrsg.): Zueignung. Pädagogik und Widerspruch. Opladen: Barbara Budrich 2014, 427 S. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 4 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-183763 - DOI: 10.25656/01:18376 |