details
Title |
Barbara Thies: Kognitive Repräsentationen in der Grundschule. Befunde zur Interaktionsregulation im Unterrichtsalltag. Frankfurt am Main: Peter Lang Verlag 2010, 216 S. [Rezension] |
---|---|
Author | Seitz, Sebastian |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 10 (2011) 1 |
Document | full text (215 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Grundschule; Lehrer; Schüler; Interaktion |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2011 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Barbara Thies: Kognitive Repräsentationen in der Grundschule. Befunde zur Interaktionsregulation im Unterrichtsalltag. Frankfurt am Main: Peter Lang Verlag 2010 (216 S.; ISBN 978-3-631-59832-0; 39,80 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2011 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 21.02.2020 |
Citation | Seitz, Sebastian: Barbara Thies: Kognitive Repräsentationen in der Grundschule. Befunde zur Interaktionsregulation im Unterrichtsalltag. Frankfurt am Main: Peter Lang Verlag 2010, 216 S. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 10 (2011) 1 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-185150 - DOI: 10.25656/01:18515 |