details
Title |
Kathrin Berdelmann / Thomas Fuhr (Hrsg.): Operative Pädagogik. Grundlegung, Anschlüsse, Diskussion. Paderborn: Schöningh 2009 (240 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Pauls, Torben |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 9 (2010) 4 |
Document | full text (218 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Erziehung; Erziehungstheorie; Pädagogik; Pädagogisches Handeln; Empirische Forschung; Kommunikation; Lernen; Übung; Selbstgesteuertes Lernen; Erwachsenenbildung; Anerkennung; Kooperation; Wiederholung; Prange, Klaus; Deutschland |
sub-discipline | General Educational Science |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2010 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Kathrin Berdelmann / Thomas Fuhr (Hrsg.): Operative Pädagogik. Grundlegung, Anschlüsse, Diskussion. Paderborn: Schöningh 2009 (240 S.; ISBN 978-3-506-76669-4; 29,90 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2010 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 27.03.2020 |
Citation | Pauls, Torben: Kathrin Berdelmann / Thomas Fuhr (Hrsg.): Operative Pädagogik. Grundlegung, Anschlüsse, Diskussion. Paderborn: Schöningh 2009 (240 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 9 (2010) 4 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-186625 - DOI: 10.25656/01:18662 |