details
Title |
Fuchs, Leonie: Räume, zurechtgemacht und zurechtgelebt. Eine empirische Studie zur schulischen Raumkultur. Tübingen: Tübinger Vereinigung für Volkskunde e.V. 2010 (196 S.) [Annotation] |
---|---|
Author | Zschiesche, Barbara |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 9 (2010) 5 |
Document | full text (196 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Annotation; Rezension; Kulturwissenschaft; Empirische Untersuchung; Schule; Raum; Raumgestaltung; Fallstudie |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2010 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Annotation zu: Fuchs, Leonie: Räume, zurechtgemacht und zurechtgelebt. Eine empirische Studie zur schulischen Raumkultur. Tübingen: Tübinger Vereinigung für Volkskunde e.V. 2010 (196 S.; ISBN 978-3-9325-1262-9; 15,00 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2010 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 02.04.2020 |
Citation | Zschiesche, Barbara: Fuchs, Leonie: Räume, zurechtgemacht und zurechtgelebt. Eine empirische Studie zur schulischen Raumkultur. Tübingen: Tübinger Vereinigung für Volkskunde e.V. 2010 (196 S.) [Annotation] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 9 (2010) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-187155 - DOI: 10.25656/01:18715 |