details
Title |
Annette Leonhardt (Hrsg.): Hörgeschädigte Schüler in der allgemeinen Schule. Theorie und Praxis der Integration. Stuttgart: Kohlhammer 2009 (304 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Hübinger, Pia |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 9 (2010) 6 |
Document | full text (213 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Forschungsergebnis; Schüler; Schulische Integration; Unterrichtspraxis; Sonderpädagogik; Hörbehinderter; Hörbehinderung |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Special Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2010 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Annette Leonhardt (Hrsg.): Hörgeschädigte Schüler in der allgemeinen Schule. Theorie und Praxis der Integration. Stuttgart: Kohlhammer 2009 (304 S.; ISBN 978-3-1701-9574-5; 29,80 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2010 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 15.04.2020 |
Citation | Hübinger, Pia: Annette Leonhardt (Hrsg.): Hörgeschädigte Schüler in der allgemeinen Schule. Theorie und Praxis der Integration. Stuttgart: Kohlhammer 2009 (304 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 9 (2010) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-187309 - DOI: 10.25656/01:18730 |