details
Title |
Carla Schelle / Kerstin Rabenstein / Sabine Reh: Unterricht als Interaktion. Ein Fallbuch für die Lehrerbildung. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2010, 168 S. [Rezension] |
---|---|
Author | Menck, Peter |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 10 (2011) 2 |
Document | full text (216 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Lehrerbildung; Interaktion; Unterricht; Fallsammlung; Lehrerausbildung |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2011 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Carla Schelle / Kerstin Rabenstein / Sabine Reh: Unterricht als Interaktion. Ein Fallbuch für die Lehrerbildung. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2010 (168 S.; ISBN 978-3-7815-1742-4; 15,90 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2011 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 27.02.2020 |
Citation | Menck, Peter: Carla Schelle / Kerstin Rabenstein / Sabine Reh: Unterricht als Interaktion. Ein Fallbuch für die Lehrerbildung. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2010, 168 S. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 10 (2011) 2 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-187549 - DOI: 10.25656/01:18754 |