search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Lived experience of teaching displaced teachers. A postcolonial reading of positions, voices and representations
Author
SourceKremsner, Gertraud [Hrsg.]; Proyer, Michelle [Hrsg.]; Biewer, Gottfried [Hrsg.]: Inklusion von Lehrkräften nach der Flucht. Über universitäre Ausbildung zum beruflichen Wiedereinstieg. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2020, S. 115-120
Document  (2.295 KB)
License of the document Lizenz-Logo 
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (from a serial)
ISBN978-3-7815-2358-6; 978-3-7815-5796-3; 9783781523586; 9783781557963
LanguageEnglish
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
is part of:Inklusion von Lehrkräften nach der Flucht. Über universitäre Ausbildung zum beruflichen Wiedereinstieg
Statistics
Checksums
Purchase order
Date of publication12.03.2020
CitationForghani-Arani, Neda: Lived experience of teaching displaced teachers. A postcolonial reading of positions, voices and representations - In: Kremsner, Gertraud [Hrsg.]; Proyer, Michelle [Hrsg.]; Biewer, Gottfried [Hrsg.]: Inklusion von Lehrkräften nach der Flucht. Über universitäre Ausbildung zum beruflichen Wiedereinstieg. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2020, S. 115-120 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-189147 - DOI: 10.25656/01:18914; 10.35468/5796_06
export files

share content at social platforms