details
Article (from a serial) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-189147
DOI: 10.25656/01:18914; 10.35468/5796_06
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-189147
DOI: 10.25656/01:18914; 10.35468/5796_06
Title |
Lived experience of teaching displaced teachers. A postcolonial reading of positions, voices and representations |
---|---|
Author | Forghani-Arani, Neda |
Source | Kremsner, Gertraud [Hrsg.]; Proyer, Michelle [Hrsg.]; Biewer, Gottfried [Hrsg.]: Inklusion von Lehrkräften nach der Flucht. Über universitäre Ausbildung zum beruflichen Wiedereinstieg. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2020, S. 115-120 |
Document | full text (2.295 KB) |
License of the document | |
Keywords (German) | Lehrer; Flucht; Flüchtling; Zertifikatskurs; Erfahrungsbericht; Postkolonialismus; Selbstreflexion; Österreich |
sub-discipline | Vocational Education and Training Higher Education |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-7815-2358-6; 978-3-7815-5796-3; 9783781523586; 9783781557963 |
Language | English |
Year of creation | 2020 |
review status | Peer-Reviewed |
is part of: | Inklusion von Lehrkräften nach der Flucht. Über universitäre Ausbildung zum beruflichen Wiedereinstieg |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 12.03.2020 |
Citation | Forghani-Arani, Neda: Lived experience of teaching displaced teachers. A postcolonial reading of positions, voices and representations - In: Kremsner, Gertraud [Hrsg.]; Proyer, Michelle [Hrsg.]; Biewer, Gottfried [Hrsg.]: Inklusion von Lehrkräften nach der Flucht. Über universitäre Ausbildung zum beruflichen Wiedereinstieg. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2020, S. 115-120 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-189147 - DOI: 10.25656/01:18914; 10.35468/5796_06 |