details
Title |
Zur Kultivierung utopischer Bewegungen. Markierungen des Nicht-Verfügbaren in der Academia |
---|---|
Authors | Ferrin, Nino; Klages, Benjamin |
Source | van Ackeren, Isabell [Hrsg.]; Bremer, Helmut [Hrsg.]; Kessl, Fabian [Hrsg.]; Koller, Hans Christoph [Hrsg.]; Pfaff, Nicolle [Hrsg.]; Rotter, Caroline [Hrsg.]; Klein, Dominique [Hrsg.]; Salaschek, Ulrich [Hrsg.]: Bewegungen. Beiträge zum 26. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft. Opladen; Berlin; Toronto : Verlag Barbara Budrich 2020, S. 491-503. - (Schriften der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE)) |
Document | full text (1.082 KB) |
License of the document | |
Keywords (German) | Bildung; Bildungsprozess; Utopie; Begriffsbestimmung; Definition; Wortfeld; Zukunftsvorstellung; Erwartung; Erwartungshaltung; Hochschule; Hochschullehrer; Hochschullehrerin; Hochschullehre; Curriculumentwicklung; Planungsprozess; Zukunftserwartung; Workshop; Transkription |
sub-discipline | Higher Education Philosophy of Education |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-8474-1553-4; 978-3-8474-2385-0 ; 9783847415534; 9783847423850 |
Language | German |
Year of creation | 2020 |
review status | Publishing House Lectorship |
is part of: | Bewegungen. Beiträge zum 26. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 16.06.2020 |
Citation | Ferrin, Nino; Klages, Benjamin: Zur Kultivierung utopischer Bewegungen. Markierungen des Nicht-Verfügbaren in der Academia - In: van Ackeren, Isabell [Hrsg.]; Bremer, Helmut [Hrsg.]; Kessl, Fabian [Hrsg.]; Koller, Hans Christoph [Hrsg.]; Pfaff, Nicolle [Hrsg.]; Rotter, Caroline [Hrsg.]; Klein, Dominique [Hrsg.]; Salaschek, Ulrich [Hrsg.]: Bewegungen. Beiträge zum 26. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft. Opladen; Berlin; Toronto : Verlag Barbara Budrich 2020, S. 491-503. - (Schriften der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE)) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-192635 - DOI: 10.25656/01:19263 |