details
Title |
Toshiko Ito: Übergänge und Kontinuität. Studien zur Rezeptionsgeschichte westlicher Pädagogik in Japan. München: Iudicium 2007 (188 S.) [Annotation] |
---|---|
Author | Horn, Klaus-Peter |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 8 (2009) 1 |
Document | full text (196 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Annotation; Rezension; Bildungstheorie; Pädagogik; Reformpädagogik; Bildungsgeschichte; Rezeption; Bildungsrecht; Geschichte <Histor>; 19. Jahrhundert; 20. Jahrhundert; Aufklärung <Epoche>; Deutschland; Japan |
sub-discipline | History of Education Intercultural and International Comparative Educational Research |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2009 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Annotation zu: Toshiko Ito: Übergänge und Kontinuität. Studien zur Rezeptionsgeschichte westlicher Pädagogik in Japan. München: Iudicium 2007 (188 S.; ISBN 978-3-89129-190-0; 19,00 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2009 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 29.05.2020 |
Citation | Horn, Klaus-Peter: Toshiko Ito: Übergänge und Kontinuität. Studien zur Rezeptionsgeschichte westlicher Pädagogik in Japan. München: Iudicium 2007 (188 S.) [Annotation] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 8 (2009) 1 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-194387 - DOI: 10.25656/01:19438 |