search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Karl-Oswald Bauer (Hrsg.): Evaluation an Schulen. Theoretischer Rahmen und Beispiele guter Evaluationspraxis. Weinheim/München: Juventa 2007 (213 S.) [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 7 (2008) 5 ZDB
Document  (212 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Karl-Oswald Bauer (Hrsg.): Evaluation an Schulen. Theoretischer Rahmen und Beispiele guter Evaluationspraxis. Weinheim/München: Juventa 2007 (213 S.; ISBN 978-3-7799-2134-9; 19,50 EUR).
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication13.07.2020
CitationBrohm, Michaela: Karl-Oswald Bauer (Hrsg.): Evaluation an Schulen. Theoretischer Rahmen und Beispiele guter Evaluationspraxis. Weinheim/München: Juventa 2007 (213 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 7 (2008) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-196211 - DOI: 10.25656/01:19621
export files

share content at social platforms