details
Title |
Grissemann, H. (1989): Lernbehinderung heute. Psychologisch - anthropologische Grundlagen einer innovativen Lernbehinderten-Pädagogik. Bern: Huber (214 Seiten; DM 49,80) [Rezension] |
---|---|
Author | Gröschke, Dieter |
Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 39 (1990) 2, S. 66 |
Document | full text (777 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Lernbehinderung; Lernbehinderter; Pädagogik |
sub-discipline | Special Education Educational Psychology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0032-7034; 00327034 |
Language | German |
Year of creation | 1990 |
review status | Publishing House Lectorship |
other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1990 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 20.04.2010 |
Citation | Gröschke, Dieter: Grissemann, H. (1989): Lernbehinderung heute. Psychologisch - anthropologische Grundlagen einer innovativen Lernbehinderten-Pädagogik. Bern: Huber (214 Seiten; DM 49,80) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 39 (1990) 2, S. 66 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-19700 - DOI: 10.25656/01:1970 |