search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
Title
Matthias Vonken: Handlung und Kompetenz. Theoretische Perspektiven für die Erwachsenen und Berufspädagogik. Wiesbaden: VS-Verlag 2005 (207 S.) [Rezension]
Author GND-ID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 5 (2006) 6 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Kompetenz; Handlungsforschung; Organisationstheorie; Begriff; Handlungskompetenz; Handlungstheorie; Geschichte <Histor>; Gesellschaftspolitik; Wirtschaftspolitik; Arbeit; Berufspädagogik; Weiterbildung; Erwachsenenbildung; Konzeption; Organisation; Hochschulschrift
sub-disciplineVocational Education and Training
Adult Education / Further Education
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Matthias Vonken: Handlung und Kompetenz. Theoretische Perspektiven für die Erwachsenen und Berufspädagogik. Wiesbaden: VS-Verlag 2005 (207 S.; ISBN 3-531-14573-8; 24,90 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2006
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication16.09.2020
Suggested CitationWeil, Markus: Matthias Vonken: Handlung und Kompetenz. Theoretische Perspektiven für die Erwachsenen und Berufspädagogik. Wiesbaden: VS-Verlag 2005 (207 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 5 (2006) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-198414
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)