details
Title |
Sibylle Rahm / Michael Schratz (Hrsg.): LehrerInnenforschung. Theorie braucht Praxis. Braucht Praxis Theorie? Innsbruck u.a.: Studien Verlag 2004 (224 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Czerwenka, Kurt |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 4 (2005) 3 |
Document | full text (227 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Bildungsforschung; Lehrer; Lehrerin; Lehrerforschung; Theorie-Praxis-Beziehung; Schule; Schulentwicklung; Unterrichtsentwicklung; Personalentwicklung; Aufsatzsammlung |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2005 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Sibylle Rahm / Michael Schratz (Hrsg.): LehrerInnenforschung. Theorie braucht Praxis. Braucht Praxis Theorie? Innsbruck u.a.: Studien Verlag 2004 (224 S.; ISBN 3-7065-1967-4; 25,00 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2005 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 28.09.2020 |
Citation | Czerwenka, Kurt: Sibylle Rahm / Michael Schratz (Hrsg.): LehrerInnenforschung. Theorie braucht Praxis. Braucht Praxis Theorie? Innsbruck u.a.: Studien Verlag 2004 (224 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 4 (2005) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-198808 - DOI: 10.25656/01:19880 |