details
Title |
Thomas von Freyberg / Angelika Wolff (Hrsg.): Störer und Gestörte. Band 1: Konfliktgeschichten nicht beschulbarer Jugendlicher. Frankfurt a.M.: Brandes & Apsel 2005 (317 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Moser, Vera |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 4 (2005) 4 |
Document | full text (208 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Kind; Jugendlicher; Schwieriger Jugendlicher; Abweichendes Verhalten; Konflikt; Schule; Lehrer; Sozialarbeit; Verantwortung; Fallanalyse; Psychoanalyse; Empirische Untersuchung; Deutschland |
sub-discipline | Empirical Educational Research Differential Educational Research |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2005 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Thomas von Freyberg / Angelika Wolff (Hrsg.): Störer und Gestörte. Band 1: Konfliktgeschichten nicht beschulbarer Jugendlicher. Frankfurt a.M.: Brandes & Apsel 2005 (317 S.; ISBN 3-86099-813-7; 24,90 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2005 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 01.10.2020 |
Citation | Moser, Vera: Thomas von Freyberg / Angelika Wolff (Hrsg.): Störer und Gestörte. Band 1: Konfliktgeschichten nicht beschulbarer Jugendlicher. Frankfurt a.M.: Brandes & Apsel 2005 (317 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 4 (2005) 4 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-198878 - DOI: 10.25656/01:19887 |