details
Title |
Brigitte Heinck / Joëlle Huser / Franz Mönks / Friedrich Oswald (Hrsg.): Journal für Begabtenförderung. Für eine begabungsfreundliche Lernkultur. Innsbruck, Wien, München, Bozen: Studienverlag [Rezension] |
---|---|
Author | Ahlbrecht, Kathrin |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 2 (2003) 5 |
Document | full text (202 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Schule; Schulsystem; Kind; Jugendlicher; Lehrer; Eltern; Begabung; Förderung; Begabtenförderung; Lernkultur; Praxisbezug; Forschung |
sub-discipline | General Educational Science Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2003 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Brigitte Heinck / Joëlle Huser / Franz Mönks / Friedrich Oswald (Hrsg.): Journal für Begabtenförderung. Für eine begabungsfreundliche Lernkultur. Innsbruck, Wien, München, Bozen: Studienverlag (ISBN 3-7065-1600-4; 14,00 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2003 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 08.01.2021 |
Citation | Ahlbrecht, Kathrin: Brigitte Heinck / Joëlle Huser / Franz Mönks / Friedrich Oswald (Hrsg.): Journal für Begabtenförderung. Für eine begabungsfreundliche Lernkultur. Innsbruck, Wien, München, Bozen: Studienverlag [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 2 (2003) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-200110 - DOI: 10.25656/01:20011 |