search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
Title
Margitta Rudolph: Nachhilfe - gekaufte Bildung? Empirische Untersuchung zur Kritik der außerschulischen Lernbegleitung. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2002 (273 S.) [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 2 (2003) 6 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Nachhilfeunterricht; Nachhilfeinstitut; Außerschulische Förderung; Zusatzunterricht; Lernbegleitung; Hausaufgabenhilfe; Bildungssystem; Bildungspolitik; Schulsystem; Kritik
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Margitta Rudolph: Nachhilfe - gekaufte Bildung? Empirische Untersuchung zur Kritik der außerschulischen Lernbegleitung. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2002 (273 S.; ISBN 3-7815-1194-4; 24,80 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2003
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication13.01.2021
Suggested CitationStock, Katharina: Margitta Rudolph: Nachhilfe - gekaufte Bildung? Empirische Untersuchung zur Kritik der außerschulischen Lernbegleitung. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2002 (273 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 2 (2003) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-200267
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)