details
Title |
Jenny Lüders: Ambivalente Selbstpraktiken. Eine Foucault´sche Perspektive auf Bildungsprozesse in Weblogs. Bielefeld: transcript 2007 (277 S.; ISBN 3-89942-599-5; 28,80 EUR) [Rezension] |
---|---|
Author | Thompson, Christiane |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 6 (2007) 4 |
Document | full text (254 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Bildungstheorie; Bildungsprozess; Soziale Medien; Ambivalenz; Buch; Foucault, Michel |
sub-discipline | Educational Sociology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2007 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Jenny Lüders: Ambivalente Selbstpraktiken. Eine Foucault´sche Perspektive auf Bildungsprozesse in Weblogs. Bielefeld: transcript 2007 (277 S.; ISBN 3-89942-599-5; 28,80 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2007 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 10.08.2020 |
Citation | Thompson, Christiane: Jenny Lüders: Ambivalente Selbstpraktiken. Eine Foucault´sche Perspektive auf Bildungsprozesse in Weblogs. Bielefeld: transcript 2007 (277 S.; ISBN 3-89942-599-5; 28,80 EUR) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 6 (2007) 4 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-201178 - DOI: 10.25656/01:20117 |