details
Title |
Martina Lütke-Harmann: Symbolische Metamorphosen. Eine problemgeschichtliche Studie zur politischen Epistemologie der Sozialpädagogik. Weilerswist: Velbrück Wissenschaft 2016 (300 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Dollinger, Bernd |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 1 |
Document | full text (217 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Pädagogik; Sozialpädagogik; Theorie; Erkenntnistheorie; Politik; Philosophie; Ideengeschichte; Hochschulschrift |
sub-discipline | Social Work and Social Pedagogy Philosophy of Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2017 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Martina Lütke-Harmann: Symbolische Metamorphosen. Eine problemgeschichtliche Studie zur politischen Epistemologie der Sozialpädagogik. Weilerswist: Velbrück Wissenschaft 2016 (300 S.; ISBN 978-3-95832-092-5; 34,90 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2017 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 12.10.2020 |
Citation | Dollinger, Bernd: Martina Lütke-Harmann: Symbolische Metamorphosen. Eine problemgeschichtliche Studie zur politischen Epistemologie der Sozialpädagogik. Weilerswist: Velbrück Wissenschaft 2016 (300 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 1 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-202527 - DOI: 10.25656/01:20252 |