details
Title |
Johannes Bilstein / Jörg Zirfas (Hrsg.): Das Geben und das Nehmen. Pädagogisch-anthropologische Zugänge zur Sozialökonomie. Weinheim / Basel: Beltz Juventa 2017. (282 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Bach, Clemens |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 3 |
Document | full text (224 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Pädagogik; Bildung; Erziehung; Anthropologie; Pädagogische Anthropologie; Ökonomie; Bildungsökonomie; Sozialökonomie; Kritik; Aufsatzsammlung |
sub-discipline | Educational Sociology Philosophy of Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2017 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Johannes Bilstein / Jörg Zirfas (Hrsg.): Das Geben und das Nehmen. Pädagogisch-anthropologische Zugänge zur Sozialökonomie. Weinheim / Basel: Beltz Juventa 2017. (282 Seiten; ISBN 978-3-7799-3650-3; 39,95 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2017 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 21.10.2020 |
Citation | Bach, Clemens: Johannes Bilstein / Jörg Zirfas (Hrsg.): Das Geben und das Nehmen. Pädagogisch-anthropologische Zugänge zur Sozialökonomie. Weinheim / Basel: Beltz Juventa 2017. (282 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-208298 - DOI: 10.25656/01:20829 |