search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Anja Kraus: Pädagogische Wissensformen in der Lehrer(innen)bildung. Ein performativitätstheoretischer Ansatz. Münster: Waxmann 2016 (196 S.) [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 3 ZDB
Document  (214 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Anja Kraus: Pädagogische Wissensformen in der Lehrer(innen)bildung. Ein performativitätstheoretischer Ansatz. Münster: Waxmann 2016 (196 S.; ISBN 978-3-8309-3351-9; 24,90 EUR).
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication22.10.2020
CitationBeck, Nina: Anja Kraus: Pädagogische Wissensformen in der Lehrer(innen)bildung. Ein performativitätstheoretischer Ansatz. Münster: Waxmann 2016 (196 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-208379 - DOI: 10.25656/01:20837
export files

share content at social platforms