details
Title |
Martin Fromm: Lernen und Lehren. Psychologische Grundlagen für Lehramtsstudierende. Münster/ New York/ München/ Berlin: Waxmann 2017 (132 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Lerche, Thomas |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 5 |
Document | full text (212 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Pädagogische Psychologie; Lernpsychologie; Schule; Lehren; Lernen; Lehr-Lern-Forschung; Lehr-Lern-Prozess; Lernerfolg; Lerntheorie; Modell |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Educational Psychology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2017 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Martin Fromm: Lernen und Lehren. Psychologische Grundlagen für Lehramtsstudierende. Münster/ New York/ München/ Berlin: Waxmann 2017 (132 S.; ISBN 978-3-8252-4679-2; 15,99 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2017 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 29.10.2020 |
Citation | Lerche, Thomas: Martin Fromm: Lernen und Lehren. Psychologische Grundlagen für Lehramtsstudierende. Münster/ New York/ München/ Berlin: Waxmann 2017 (132 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-208646 - DOI: 10.25656/01:20864 |