search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Sebastian Barsch / Nina Glutsch / Mona Massumi (Hrsg.): Diversity in der LehrerInnenbildung. Internationale Dimensionen der Vielfalt in Forschung und Praxis. Münster / New York: Waxmann 2017 (344 S.) [Rezension]
Authors
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 6 ZDB
Document  (220 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Sebastian Barsch / Nina Glutsch / Mona Massumi (Hrsg.): Diversity in der LehrerInnenbildung. Internationale Dimensionen der Vielfalt in Forschung und Praxis. Münster / New York: Waxmann 2017 (344 S.; ISBN 978-3-8309-3444-8; 29,90 EUR).
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication30.10.2020
CitationWojciechowicz, Anna Aleksandra; Heidrich, Lydia: Sebastian Barsch / Nina Glutsch / Mona Massumi (Hrsg.): Diversity in der LehrerInnenbildung. Internationale Dimensionen der Vielfalt in Forschung und Praxis. Münster / New York: Waxmann 2017 (344 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-208772 - DOI: 10.25656/01:20877
export files

share content at social platforms