details
Article (from a serial) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-209272
DOI: 10.25656/01:20927; 10.35468/5015-Kap3-4
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-209272
DOI: 10.25656/01:20927; 10.35468/5015-Kap3-4
Title |
Die Bedeutung der schulischen Bedingungen |
---|---|
Author | Thomas, Bernd |
Source | Tänzer, Sandra [Hrsg.]; Lauterbach, Roland [Hrsg.]: Sachunterricht begründet planen. Bedingungen, Entscheidungen, Modelle. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2010, S. 77-83 |
Document | full text (276 KB) |
License of the document | |
Keywords (German) | Sachunterricht; Primarbereich; Grundschule; Materielle Bedingungen; Schulraum; Naturwissenschaftlicher Unterricht; Lernort; Voraussetzung; Deutschland |
sub-discipline | Teaching Didactics/Teaching Maths and Sciences Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-7815-1730-1; 978-3-7815-5015-5; 9783781517301; 9783781550155 |
Language | German |
Year of creation | 2010 |
review status | Peer-Reviewed |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 27.10.2020 |
Citation | Thomas, Bernd: Die Bedeutung der schulischen Bedingungen - In: Tänzer, Sandra [Hrsg.]; Lauterbach, Roland [Hrsg.]: Sachunterricht begründet planen. Bedingungen, Entscheidungen, Modelle. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2010, S. 77-83 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-209272 - DOI: 10.25656/01:20927; 10.35468/5015-Kap3-4 |