details
Title |
Design-Based Research: Eine Forschungsstrategie zur Entwicklung nachhaltiger Innovationen in der schulischen Praxis |
---|---|
Authors | Kutzelmann, Sabine ; Götz, Kristina |
Other contributors (e.g. editor) | Kutzelmann, Sabine [Hrsg.]; Massler, Ute [Hrsg.]; Peter, Klaus [Hrsg.]; Götz, Kristina [Hrsg.]; Ilg, Angelika [Hrsg.] |
Source | Mehrsprachiges Lesetheater. Handbuch zu Theorie und Praxis. Opladen; Berlin; Toronto : Verlag Barbara Budrich 2017, S. 15-31 |
Document | full text (1.137 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Forschungsmethode; Forschungsdesign; Forschungsstrategie; Theoretisches Modell; Lesekompetenz; Leseförderung; Förderung; Theaterstück; Unterricht; Deutschunterricht; Akzeptanz; Forschungsergebnis; Projekt; Projektbericht; Evakuierung |
sub-discipline | Empirical Educational Research Teaching Didactics/Teaching Languages and Literature |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-8474-1109-3; 978-3-8474-2121-4; 9783847411093; 9783847421214 |
Language | German |
Year of creation | 2017 |
review status | Publishing House Lectorship |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 05.03.2021 |
Citation | Kutzelmann, Sabine; Götz, Kristina: Design-Based Research: Eine Forschungsstrategie zur Entwicklung nachhaltiger Innovationen in der schulischen Praxis - In: Mehrsprachiges Lesetheater. Handbuch zu Theorie und Praxis. Opladen; Berlin; Toronto : Verlag Barbara Budrich 2017, S. 15-31 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-209841 - DOI: 10.25656/01:20984 |