search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Editorial. Die Überprüfung des Erreichens mathematischer Grundkompetenzen in der Schweiz am Ende der obligatorischen Schulbildung
Authors
SourceSchweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften 42 (2020) 2, S. 293-298 ZDB
Document  (186 KB)
License of the document Lizenz-Logo 
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN2624-8492; 26248492
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication09.02.2021
CitationBrühwiler, Christian; Erzinger, Andrea B.; Nidegger, Christian; Salvisberg, Miriam: Editorial. Die Überprüfung des Erreichens mathematischer Grundkompetenzen in der Schweiz am Ende der obligatorischen Schulbildung - In: Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften 42 (2020) 2, S. 293-298 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-213691 - DOI: 10.25656/01:21369; 10.24452/sjer.42.2.1
export files

share content at social platforms