details
Title |
Constanze Berndt / Thomas Häcker / Tobias Leonhard (Hrsg.): Reflexive Lehrerbildung revisited. Traditionen - Zugänge - Perspektiven. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt 2017 (256 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Drahmann, Martin |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 1 |
Document | full text (216 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Lehrer; Lehrerbildung; Lehramtsstudiengang; Lehramtsstudent; Reflexion <Phil>; Professionalität; Professionalisierung; Geschichte <Histor>; Theorie; Konzept; Empirische Forschung |
sub-discipline | Empirical Educational Research Higher Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2018 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Constanze Berndt / Thomas Häcker / Tobias Leonhard (Hrsg.): Reflexive Lehrerbildung revisited. Traditionen - Zugänge - Perspektiven. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt 2017 (256 S.; ISBN 978-3-7815-2151-3; 19,90 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2018 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 12.02.2021 |
Citation | Drahmann, Martin: Constanze Berndt / Thomas Häcker / Tobias Leonhard (Hrsg.): Reflexive Lehrerbildung revisited. Traditionen - Zugänge - Perspektiven. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt 2017 (256 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 1 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-214451 - DOI: 10.25656/01:21445 |