details
Title |
Nina-Kathrin Joyce-Finnern: Vielfalt aus Kinderperspektive. Verschiedenheit und Gleichheit im Kindergarten. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt 2017 (254 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Gauglitz, Franziska |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 1 |
Document | full text (214 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Inklusion; Forschung; Kindheit; Kindheitsforschung; Forschungsstand; Methodologie; Methode; Differenz; Gleichheit; Konstruktion; Kind; Kindergarten; Kindertagesstätte; Peer Group; Ethnografie |
sub-discipline | Educational Sociology Early Childhood Education and Care |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2018 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Nina-Kathrin Joyce-Finnern: Vielfalt aus Kinderperspektive. Verschiedenheit und Gleichheit im Kindergarten. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt 2017 (254 S.; ISBN 978-3-7815-2158-2; 42,00 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2018 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 15.02.2021 |
Citation | Gauglitz, Franziska: Nina-Kathrin Joyce-Finnern: Vielfalt aus Kinderperspektive. Verschiedenheit und Gleichheit im Kindergarten. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt 2017 (254 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 1 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-214549 - DOI: 10.25656/01:21454 |