details
Title |
Tanja Betz / Stefanie Bischoff / Nicoletta Eunicke / Laura B. Kayser / Katharina Zink: Partner auf Augenhöhe? Forschungsbefunde zur Zusammenarbeit von Familien, Kitas und Schulen mit Blick auf Bildungschancen. Gütersloh: Verlag Bertelsmann Stiftung 2017 (244 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Knoll, Axel |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 2 |
Document | full text (210 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Bildung; Bildungsforschung; Bildungspolitik; Bildungschance; Soziale Ungleichheit; Kindertagesstätte; Schule; Eltern; Lehrer; Partnerschaft; Empirische Forschung; Forschungsstand |
sub-discipline | Empirical Educational Research Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2018 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Tanja Betz / Stefanie Bischoff / Nicoletta Eunicke / Laura B. Kayser / Katharina Zink: Partner auf Augenhöhe? Forschungsbefunde zur Zusammenarbeit von Familien, Kitas und Schulen mit Blick auf Bildungschancen. Gütersloh: Verlag Bertelsmann Stiftung 2017 (244 S.; ISBN 978-3-86793-789-4; 25,00 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2018 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 17.02.2021 |
Citation | Knoll, Axel: Tanja Betz / Stefanie Bischoff / Nicoletta Eunicke / Laura B. Kayser / Katharina Zink: Partner auf Augenhöhe? Forschungsbefunde zur Zusammenarbeit von Familien, Kitas und Schulen mit Blick auf Bildungschancen. Gütersloh: Verlag Bertelsmann Stiftung 2017 (244 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 2 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-214696 - DOI: 10.25656/01:21469 |