details
Title |
Isabel Neto Carvalho: Gymnasium und Ganztagsschule. Videographische Fallstudie zur Konstitution pädagogischer Ordnung. Wiesbaden: VS-Springer 2017 (329 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Niemann, Mareke |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 6 |
Document | full text (210 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Schule; Schulentwicklung; Gymnasium; Ganztagsschule; Reform; Angebot; Unterricht; Lernkultur; Videoaufzeichnung; Expertenbefragung; Interview; Empirische Untersuchung |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2018 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Isabel Neto Carvalho: Gymnasium und Ganztagsschule. Videographische Fallstudie zur Konstitution pädagogischer Ordnung. Wiesbaden: VS-Springer 2017 (329 S.; ISBN 978-3-658-18358-5; 54,99 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2018 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 26.02.2021 |
Citation | Niemann, Mareke: Isabel Neto Carvalho: Gymnasium und Ganztagsschule. Videographische Fallstudie zur Konstitution pädagogischer Ordnung. Wiesbaden: VS-Springer 2017 (329 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-216405 - DOI: 10.25656/01:21640 |