details
Article (journal) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-216501
DOI: 10.25656/01:21650; 10.24452/sjer.42.3.1
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-216501
DOI: 10.25656/01:21650; 10.24452/sjer.42.3.1
Title |
Editorial. De la langue courante à la langue scientifique. Contributions à l’enseignement et à la formation des enseignant·e·s |
---|---|
Authors | Pache, Alain; Roy, Patrick |
Source | Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften 42 (2020) 3, S. 537-541 |
Document | full text (201 KB) |
License of the document | |
Keywords (German) | Unterricht; Sprache; Fachsprache; Sprachgebrauch; Fachunterricht; Einführung |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Teaching Didactics/Teaching Languages and Literature |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 2624-8492; 26248492 |
Language | French |
Year of creation | 2020 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften Jahr: 2020 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 01.03.2021 |
Citation | Pache, Alain; Roy, Patrick: Editorial. De la langue courante à la langue scientifique. Contributions à l’enseignement et à la formation des enseignant·e·s - In: Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften 42 (2020) 3, S. 537-541 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-216501 - DOI: 10.25656/01:21650; 10.24452/sjer.42.3.1 |