search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Literarisches Lernen in der Grundschule. Zwei empirische Studien im Vergleich
Author
SourceDidaktik Deutsch : Halbjahresschrift für die Didaktik der deutschen Sprache und Literatur 24 (2019) 46, S. 128-132 ZDB
Document  (302 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1431-4355; 14314355
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication10.03.2021
CitationRitter, Michael: Literarisches Lernen in der Grundschule. Zwei empirische Studien im Vergleich - In: Didaktik Deutsch : Halbjahresschrift für die Didaktik der deutschen Sprache und Literatur 24 (2019) 46, S. 128-132 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-216845 - DOI: 10.25656/01:21684
export files

share content at social platforms