details
Title |
Zur argumentativen Einheit pädagogischen Wissens |
---|---|
Author | Paschen, Harm |
Source | Oelkers, Jürgen [Hrsg.]; Tenorth, Heinz-Elmar [Hrsg.]: Pädagogisches Wissen. Weinheim ; Basel : Beltz 1991, S. 319-332. - (Zeitschrift für Pädagogik, Beiheft; 27) |
Document | full text (1.043 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Erziehungswissenschaft; Pädagogik; Wissen; Wissenschaftsdisziplin; Schule; Schulsystem; Organisation; Entscheidung; Begründung; Theorie; Diskurs; Argumentation; Argument; Schema; Alternative; Relevanz; Methode; Systematik; Einheit; Differenz; Argumentationstheorie; Topik |
sub-discipline | General Educational Science Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 3-407-41127-8; 3407411278 |
Language | German |
Year of creation | 1991 |
review status | Peer-Reviewed |
is part of: | Pädagogisches Wissen |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 31.03.2021 |
Citation | Paschen, Harm: Zur argumentativen Einheit pädagogischen Wissens - In: Oelkers, Jürgen [Hrsg.]; Tenorth, Heinz-Elmar [Hrsg.]: Pädagogisches Wissen. Weinheim ; Basel : Beltz 1991, S. 319-332. - (Zeitschrift für Pädagogik, Beiheft; 27) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-218809 - DOI: 10.25656/01:21880 |