details
Title |
Erfahrungen aus dem CIEL-Förderprogramm |
---|---|
Author | Knab, Doris |
Source | Heid, Helmut [Hrsg.]; Mollenhauer, Klaus [Hrsg.]; Parmentier, Michael [Hrsg.]; Thiersch, Hans [Hrsg.]: Das politische Interesse an der Erziehung und das pädagogische Interesse an der Gesellschaft. Beiträge vom 7. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft vom 17.-19. März 1980 in der Universität Göttingen. Weinheim ; Basel : Beltz 1981, S. 199-201. - (Zeitschrift für Pädagogik, Beiheft; 17) |
Document | full text (345 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Bildungsforschung; Erziehung; Elementarbereich; Kindergarten; Grundschule; Curriculum; Projekt; Programm; Förderprogramm; Reform; Institution; Evaluation; Implementierung; Realisierung; Konsequenz |
sub-discipline | Early Childhood Education and Care Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 3-407-41117-0; 3407411170 |
Language | German |
Year of creation | 1981 |
review status | Peer-Reviewed |
is part of: | Das politische Interesse an der Erziehung und das pädagogische Interesse an der Gesellschaft. Beiträge vom 7. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft vom 17.-19. März 1980 in der Universität Göttingen |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 11.08.2021 |
Citation | Knab, Doris: Erfahrungen aus dem CIEL-Förderprogramm - In: Heid, Helmut [Hrsg.]; Mollenhauer, Klaus [Hrsg.]; Parmentier, Michael [Hrsg.]; Thiersch, Hans [Hrsg.]: Das politische Interesse an der Erziehung und das pädagogische Interesse an der Gesellschaft. Beiträge vom 7. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft vom 17.-19. März 1980 in der Universität Göttingen. Weinheim ; Basel : Beltz 1981, S. 199-201. - (Zeitschrift für Pädagogik, Beiheft; 17) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-229460 - DOI: 10.25656/01:22946 |