details
Title |
Kreuser, U. (1996): Gestalterisches Spiel in seiner Bedeutung für die Lernförderung geistig behinderter Kinder. Frankfurt: Lang (305 Seiten; DM 89,-) [Rezension] |
---|---|
Author | Irblich, Dieter |
Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 46 (1997) 5, S. 396-398 |
Document | full text (1.249 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Spiel; Lernförderung; Geistig Behinderter; Kind |
sub-discipline | Special Education Educational Psychology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0032-7034; 00327034 |
Language | German |
Year of creation | 1997 |
review status | Publishing House Lectorship |
other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1997 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 20.10.2010 |
Citation | Irblich, Dieter: Kreuser, U. (1996): Gestalterisches Spiel in seiner Bedeutung für die Lernförderung geistig behinderter Kinder. Frankfurt: Lang (305 Seiten; DM 89,-) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 46 (1997) 5, S. 396-398 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-22958 - DOI: 10.25656/01:2295 |