search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Kreuser, U. (1996): Gestalterisches Spiel in seiner Bedeutung für die Lernförderung geistig behinderter Kinder. Frankfurt: Lang (305 Seiten; DM 89,-) [Rezension]
Author
SourcePraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 46 (1997) 5, S. 396-398 ZDB
Document  (1.249 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0032-7034; 00327034
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication20.10.2010
CitationIrblich, Dieter: Kreuser, U. (1996): Gestalterisches Spiel in seiner Bedeutung für die Lernförderung geistig behinderter Kinder. Frankfurt: Lang (305 Seiten; DM 89,-) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 46 (1997) 5, S. 396-398 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-22958 - DOI: 10.25656/01:2295
export files

share content at social platforms