Suche

Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Detailanzeige

Titel
The paradox of partisanship
Autoren
Originalveröffentlichungon education. Journal for research and debate 1 (2018) 1, 4 S. ZDB
gehört zu:Why we owe it to students to take partisan stands. A response to Levinson and Reid
Dokument  (283 KB)
Lizenz des Dokumentes Lizenz-Logo 
Schlagwörter (Deutsch)
Teildisziplin
DokumentartAufsatz (Zeitschrift)
ISSN2571-7855; 25717855
SpracheEnglisch
Erscheinungsjahr
Begutachtungsstatus(Verlags-)Lektorat
Abstract (Englisch):It is a truism that public school teachers should not take partisan stands in the classroom in ways that discourage students from considering or adopting alternative reasonable perspectives. At least three arguments support this widespread belief. (DIPF/Orig.)
weitere Beiträge dieser Zeitschrift
Statistik
Prüfsummen
Eintrag erfolgte am28.06.2022
QuellenangabeLevinson, Meira; Reid, Ellis: The paradox of partisanship - In: on education. Journal for research and debate 1 (2018) 1, 4 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-230073 - DOI: 10.25656/01:23007; 10.17899/ON_ED.2018.1.3
Dateien exportieren

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen