details
Title |
Küspert, P./Schneider, W. (1999): Hören, lauschen, lernen – Sprachspiele für Kinder im Vorschulalter. Würzburger Trainingsprogramm zur Vorbereitung auf den Erwerb der Schriftsprache. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht (DM 49,–) [Rezension] |
---|---|
Author | Fuchs, Georgia |
Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 48 (1999) 6, S. 452 |
Document | full text (581 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Sprachspiel; Trainingsprogramm; Vorschuldidaktik; Vorschulalter |
sub-discipline | Educational Psychology Early Childhood Education and Care |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0032-7034; 00327034 |
Language | German |
Year of creation | 1999 |
review status | Publishing House Lectorship |
other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1999 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 03.11.2010 |
Citation | Fuchs, Georgia: Küspert, P./Schneider, W. (1999): Hören, lauschen, lernen – Sprachspiele für Kinder im Vorschulalter. Würzburger Trainingsprogramm zur Vorbereitung auf den Erwerb der Schriftsprache. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht (DM 49,–) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 48 (1999) 6, S. 452 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-23022 - DOI: 10.25656/01:2302 |