details
Title |
Zusammenarbeit von Industrie- und Entwicklungsländern. Am Beispiel der International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) |
---|---|
Author | Postlethwaite, Thomas Neville |
Source | Goldschmidt, Dietrich [Hrsg.]: Die Dritte Welt als Gegenstand erziehungswissenschaftlicher Forschung. Interdisziplinäre Studien über den Stand der Wissenschaft. Berichte, Besprechungen, Bibliographie. Weinheim ; Basel : Beltz 1981, S. 274-277. - (Zeitschrift für Pädagogik, Beiheft ; 16) |
Document | full text (589 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Bildungssystem; Bildungsforschung; Forschungszentrum; Forschungsprojekt; Evaluation; Leistung; Leistungsmessung; Test; Item; Entwicklung; Internationale Zusammenarbeit; IEA <International Association for the Evaluation of Educational Achievement>; Internationale Organisation; Welt |
sub-discipline | Empirical Educational Research Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 3-407-41116-2; 3407411162 |
Language | German |
Year of creation | 1981 |
review status | Peer-Reviewed |
is part of: | Die Dritte Welt als Gegenstand erziehungswissenschaftlicher Forschung. Interdisziplinäre Studien über den Stand der Wissenschaft. Berichte, Besprechungen, Bibliographie |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 13.08.2021 |
Citation | Postlethwaite, Thomas Neville: Zusammenarbeit von Industrie- und Entwicklungsländern. Am Beispiel der International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) - In: Goldschmidt, Dietrich [Hrsg.]: Die Dritte Welt als Gegenstand erziehungswissenschaftlicher Forschung. Interdisziplinäre Studien über den Stand der Wissenschaft. Berichte, Besprechungen, Bibliographie. Weinheim ; Basel : Beltz 1981, S. 274-277. - (Zeitschrift für Pädagogik, Beiheft ; 16) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-231234 - DOI: 10.25656/01:23123 |